🌟 Kom bij ons werken! 🌟

Ben jij vriendelijk, liefdevol en heb je oog voor het jonge kind? Bekijk onze vacature onderbouw en sluit je aan bij ons team!
Meer info op onze website.

Klachtenprocedure

Klachtenregeling

Bij Montessorischool Oog in al hechten we veel waarde aan uw tevredenheid over de zorg en ontwikkeling van uw kind. Mocht u echter onverhoopt niet tevreden zijn, dan hebben we een duidelijke klachtenprocedure om ervoor te zorgen dat uw bezorgdheid serieus wordt genomen en adequaat wordt aangepakt.

Klachten stappenplan

Stap 1: Bespreek het met de leerkracht
Geef in eerste instantie uw zorgen aan bij de leerkracht van uw kind.

Stap 2: Contact met de directie
Als u het gevoel heeft onvoldoende gehoord te worden, kunt u contact opnemen met de directie. In dit geval gaat de directie in gesprek met u en de leerkracht om de klacht te onderzoeken

Stap 3: Klachtenprocedure SPO Utrecht
Als uw klacht niet bevredigend wordt opgelost door de directie, kunt u de klachtenprocedure van de overkoepelende stichting SPO Utrecht volgen. Meld u hiervoor bij de contactpersoon voor klachten op onze school. Onze klachtcontactpersonen, Lotte Hazelzet en Ilse Swank, staan klaar om u te adviseren over de beste aanpak voor uw klacht. Ze zijn bereikbaar via lotte.hazelzet@spoutrecht.nl en ilse.swank@spoutrecht.nl.

Klacht over iemand betrokken bij de school
Externe vertrouwenspersonen van het schoolbestuur, Barbel Roeleveld en Joost van Dijck, zijn rechtstreeks bereikbaar via barbel@cvp-plus.nl en joost@cvp-plus.nl, of telefonisch op 070-2600032. Zij kunnen als aanspreekpunt dienen bij klachten en proberen oplossingen te bereiken via bemiddeling.

U kunt een klacht ook indienen bij het bestuur of de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs. De klachtenregeling van Montessorischool Oog in Al is te vinden op de website van het bestuur: https://www.spoutrecht.nl/home/regelingen/

Contactformulier