Rondleiding

Zien en gezien worden

Ontdek Montessorischool Oog in Al

Wil je onze school echt leren kennen? Kom langs voor een rondleiding en beleef de sfeer zelf. Geen website of schoolgids kan tippen aan de ervaring van rondlopen in onze gangen.

De inloop begint om 08:45 met een welkomst kopje koffie of thee, waarna we stipt om 09:00 met de rondleiding beginnen. Eva Bosman en/of Floris Kortleve-Saldivar zullen jullie ontvangen en begeleiden tijdens de rondleiding, die ongeveer een uur duurt. Hoewel deze rondleiding voornamelijk voor ouders is bedoeld, willen we benadrukken dat uw kinderen ook van harte welkom zijn, mocht dit nodig zijn. De rondleiding wordt in het Nederlands gegeven. Mocht u echter de voorkeur geven aan een Engelstalige rondleiding, dan kunt u een e-mail sturen naar directeur.ooginal@spoutrecht.nl.

Hieronder vindt u het formulier met data om je in te schrijven voor de rondleiding. We kijken ernaar uit u te ontmoeten en u onze school te laten ontdekken!

Aanmelden voor een rondleiding

Help mij het zelf te doen
‘Maria Montessori’